1.
Graag uw aanvragen uiterlijk 4 weken tevoren indienen bij
onze coördinator, Sandra van Poortvliet, zodat de kans het
grootst is dat we alle aanvragen kunnen honoreren.
De aanvragen dienen bij voorkeur per e-mail te geschieden. Bij
telefonische aanvragen verzoeken wij u deze tevens per e-mail of
post te bevestigen.
Het e-mail adres van de coördinator is
info@lotuszeeland.nl
2.
De aanvraag zal zo snel mogelijk per e-mail worden
bevestigd of geannuleerd.
3.
Bij een inzet met minimaal 6 personen zal er een
toezichthouder ingezet worden. Deze toezichthouder heeft
hetzelfde tarief als de personen die ingezet worden. In overleg
met de kringinstructeur kan hiervan worden afgeweken.
4.
Op de Grimeer-/optreden locatie is minimaal aanwezig:
a.
Een ruimte om te grimeren en een wasgelegenheid met bij
voorkeur warm water.
b.
Afhankelijk van de aard van de opdracht en/of
weersomstandigheden, kan het noodzakelijk zijn dat er ook een
douche gelegenheid aanwezig en bruikbaar is.
5.
Kan een inzet/oefening vanaf de kant van een bedrijf of
vereniging niet doorgaan dan dient dit bij voorkeur maximaal 72
uur maar minimaal 24 uur tevoren bekend te zijn bij de
coördinator. Is dit niet het geval dan worden de aangevraagde
uren in rekening gebracht.
6.
In geval van overmacht (ziekte, verkeer en
weersomstandigheden) zal er gezocht worden naar een oplossing.
De kring is niet aansprakelijk voor de eventuele consequenties.
7.
Indien u niet tevreden bent over het optreden, grime of
de acteerprestaties van de persoon dan dient u dit in eerste
instantie zelf met hem/haar op te nemen. Ook dient u dit
schriftelijk kenbaar te maken bij de coördinator, wij willen u
wel verzoeken om gegronde en goed onderbouwde beweegredenen.
8.
Wij zijn gebonden aan het reglement van Het Oranje Kruis.
Zo is het bijvoorbeeld niet toegestaan om buikstoten uit te
voeren, alleen plaatsbepaling. Overleg met de persoon die wordt
ingezet wat de mogelijkheden zijn.
9.
Wij willen u verzoeken om zoveel mogelijk de letsels bij
aanvraag te vermelden zodat er extra materiaal en kleding
meegenomen kan worden die niet tot de standaarduitrusting
behoren.
10.
Indien het bedrijf of vereniging het wenselijk vindt dat de
personen eerder aanwezig (moeten) zijn i.v.m. voorbereiding dan
wordt deze tijd ook in rekening gebracht. NB: de aangevraagde
personen zullen proberen minimaal een kwartier voor aanvang
aanwezig te zijn.
11.
Net als vorig seizoen is het tarief voor bedrijven € 23,50 per
uur, de aanvraag van minimaal 3 uur blijft ook ongewijzigd.
Inbegrepen in het uurtarief zijn de grimekosten voor het
LOTUSslachtoffer zelf, verzekeringskosten, porto- en
administratiekosten, excl. tunnel- parkeer en kilometerkosten
van € 0,21 per kilometer. De kilometeronkosten veren mee met wat
wettelijk is toegestaan. Deze kunnen lopende het seizoen worden
aangepast.
12.
Bij een aanvraag voor een inzet van een hele dag wordt de
lunchpauze van een half uur niet in rekening gebracht.
13.
Voor EHBO verenigingen hanteren wij een tarief van € 12,50 per
uur, excl. reiskosten.
14.
Na de inzet ontvangt u zo snel mogelijk de factuur, deze dient
binnen 14 dagen betaald te zijn. Na 30 dagen volgt een
aanmaning, daarna volgt na 14 dagen een tweede aanmaning waarbij
10% van de totale factuur extra in rekening wordt gebracht. NB:
gedurende de periode van aanmaningen zullen er geen nieuwe
aanvragen in behandeling worden genomen.
15.
Het komt steeds vaker voor dat het bedrijf het wenselijk vindt
om een LOTUSslachtoffer aan te vragen die wat verder moet
reizen. Wij hanteren de volgende reistijdvergoeding voor enkele
reis:
|
(Volgens ANWB-reisplanner): |
tot 60 km |
|
Geen reistijdvergoeding |
|
60-100 km |
|
1 uur |
|
100-140 km |
|
1,5 uur |
|
140 km |
|
2 uur |
16.
Wij proberen altijd een LOTUSslachtoffer in te zetten die het
dichtst bij de inzet locatie woont. Dit is echter niet bindend.
Derhalve aanvaarden wij geen beperkingen qua km vergoedingen, en
dienen de gefactureerde reiskosten en of reistijdvergoeding
betaald te worden.
17.
Uw gegevens worden opgenomen in de administratie van LOTUSkring
Zeeland, in overeenstemming met de richtlijnen van de Algemene
Verordening Gegevensverwerking (AVG). |